Helgens vimmel bilder har nu lagts på hemsidan...

Nu har Ottens vimmel bilder lagts upp!
Jag är nöjd. Tycker fortfarande att det fanns många fler som de kunde ha lagt upp.
Jag lägger inte ut dom på hemsidan, jag bara fotograferar vimmel bilderna. Av ca 200 bilder
så väljer det ut ca 50 för både fredag & lördag. Nattklubben har ju ett rykte att försvara och jag antar att de inte lägger
upp vad som hellst. Inga hotande bråkstakar, inte för porrigt och inte för sunkigt.  Annars gick allt jättebra.
Hur som hellst kan du checka in Vimmelbilderna på http://www.otten.se/ (V.11)
Direktlänken HÄR



Jag lägger aldrig in vimmel på min flickr men inom kort ska jag lägga fram två st från helgen.
Väldigt nöjd över dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0