I dont care. I dont wanna wanna care

...so when you see me like the shadow in the daaark...
...dont stare...

Gangster blues



Detta är min första riktiga inlägg sedan jag flyttat till Malmö. Det känns bra!
Allt funkar eller nästan allt. Vissa saker kan ju vara bättre men jag är inte bitter.
Jag kan berätta att mitt rum är jättestor men har endast en säng och mina väskor utspridda. Har inte varit hemma så mycket egentligen. Under veckan ska jag ordna möblerna och det ska bli bra. Jag saknar vissa i Norrkan men så är det alltid när man flyttar. Jag har varit med om detta innan och jag känner igen känslan.



Veckan som gått  med två ord:

Måndag: Entré, invigning 1, slarv
Tisdag: Bekanthet, invigning 2, Möllan
Onsdag: Hemma, skakig, fotografering
Torsdag: Pappersflygplan, chillaxin, huvudvärk
Fredag: Köpenhamn, fest, elektro
Lördag: Hemmakväll, död, tv
Söndag: Familj, Landskrona, mys 

More 2 come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0