Alla hjärtans dag

Plötsligt kom tystnaden
jag visste ej vad jag skulle säga
du såg så bestämd ut att jag inte kunde insistera
samla alla mina krafter
försökt ej o gråta
jag sa att jag förstod
fastän det var en lögn
och jag lät dig gå

Vaknade 10.03 "guerilla style". Några låg på golvet. Andra låg lite bättre!  Vissa dricker än.
Har så jävla ont i ryggen men får skylla mig själv.
Är sjukt sugen på mat. Något gott så som pasta bolognese. Det blir nog det som
blir på menyn idag tror jag.
Idag är det alla hjärtans dag! Måste säga att det är inget över det vanliga.
En dag där folk som har förhållanden tillbringar med sin älskling och ger en fin gåva
och kanske gör något mysigt.
Tur att man slipper allt detta! En dag som denna tänker jag
på dig, som inte har det lika bra. Jag skänker en miljon pussar till alla vilsna själar
där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0