Still in conscious

Ibland gör man vissa val och känner ånger efteråt!
Ibland gör man val och känner lycka över att man har gjort det valet.
Jag kan inte känna mig lyckligare nu över mina beslut.
Ren lycka. Äkta glädje, djup tillfredsställelse.
Det är kul att folk visar sina sanna jag när det inte längre har något att dölja.
Att ta av sig masken måste ge en skön klimax känsla för de oäkta.
Jag har nog aldrig haft de problemet.
Ibland drunknar jag i mina egna virriga knutar men sån är jag.
En konfunderad ung man som borrat sig in i 2000-talet.
Vilsen, bortkommen och yr är jag säker på en sak i alla fall.
Jag är medveten, reflekterande och eftersinnad.



Imorgon är det fredag. Det betyder bara en sak för min del.
Se bilden nedan.







































.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0