... Söndags journal

Hip means to know
It's a form of intelligence
To be hip is to be up-date and relevant
Hop is a form of movement
You can't just observe a hop
You got to hop up and do it
Hip and Hop is more than music
Hip is the knowledge
Hop is the movement
Hip and Hop is intelligent movement
Or relevant movement
We selling the music
So write this down on your black books and journals
Hip Hop culture is eternal
Run and tell all your friends
An ancient civilization has bee born again
It's a fact //KRS


Det är svårt att vara simpel
Mina dagar har paserat, är sjukt trött så jag får sätta stop på mina gränser. Allt har ett slut.
Åker hem imorgon till min kära fågelbo. Saknar familjen och hundarna. Det har varit ett lärorik och spännande resa.
Inget jag ångrar dock. Jag tror att om alla människor satte sig ner en stund och bara sket i allt de har gjort  och akumulerar sina problem så löser de sig i slutändan. Varför vara bitter?
När man kan vara glad och lycklig. Vi vet var vi står. Vet du?



Kommentarer
Postat av: Karen

jag har bott här i 8 snart 9 månader...bor ihop med 3 vänner från norrköping...inga du känner tror jag..son puros suecos jajajajajaj

2009-02-16 @ 06:50:40
URL: http://kaarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0