Romina, min japanska prinsessa

Min lillasyster Romina älskar att klä ut sig, vilket barn gillar inte det?
Så jag frågade henne om jag fick ta bild på henne och hon blev överraskande glad och ville. Min lilla fotomodell blev världens finaste. Hon klädde ut sig till en traditionell asiatiskt dam. Smink stod Monica för.




Jag är hemma nu! Det känns ganska trist egentligen. Men är glad att ha rena kläder, varm
familjesällskap och en full kylskåp. John Legend spelar den första mars i Stockholm. Jag
skulle vilja gå dit men min budget räcker inte till. Det är mycket man vill.

Kommentarer
Postat av: Marina

Så vacker hon är ! :)

2009-02-18 @ 22:25:24
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0