Januari -Vart tog du vägen?

Inledning
Årets första månad har gått upp i rök. Från min synvinkel så har den gått mycket snabb!
Det känns ändå rätt skönt att året tar ett steg mot sitt slut!
Året har inte börjar speciellt bra men vad fan ska man göra när saker och ting går dom går.
Det mest dramatiska av allt är att jag har inte hunnit göra så mycket och månaden bara flög iväg.
Jag hoppas att Februari blir lite mera konstruktiv. Jag hoppas även att min önskan slår in.
Bara jag kan springa iväg ifrån alla mina spökar och vålnader denna gång.





Vi är en natt med en tyst minut
en turkisk film med lyckligt slut

Vi är en båt som slipper kryss
en punkt på din hals jag aldrig kysst

du och jag
är vi ett annat slag
är vi ett undantag
du och jag?

Vi är ett virus i en statistik
en sensation utan publik

Vi är ett tåg utan nån räls
som åker liksom hur som helst

du och jag
är vi ett annat slag
är vi ett undantag
du och jag?

var inte misstänksam
för vi kan nåt som ingen kan
ibland så når man ända fram

du och jag
är vi ett annat slag
är vi ett undantag
du och jag?




Kommentarer
Postat av: Marina

vaa :o skojar du ? , Jag har hört att de mobilerna e värsta gryma ju haha... vet du nån bra ? :D

2009-02-03 @ 16:03:52
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0