Det sägs att efter regnet kommer Solen fram igen


men det hjälper sällan dom som har blivit blöta




Brist
Jag måste berätta att jag saknar min Naomi så mycket. Hunden betyder så mycket i mitt liv. Just nu befinner jag mig på okända trakter. Bara ett fåtal personer vet om exakt vart jag är. Bara de som jag vill ska veta. Resten som är oroliga vet om att jag har det jättebra och förstår att jag gillar att leva livet på mitt sätt. jag är evigt tacksam för de vänner jag har fastän de aldrig är där så dyker de fram automatisk när det gäller. Inte första gången i mitt liv som jag gör något galet.
Saknaden är stor till vissa personer där hemma, vissa mindre, vissa inte alls. Saknar marley, lilla tjockisen.


Förslag
Älskar man musik så som jag gör då rekommenderar jag stark den finska gruppen Conscious youths. Hiphop kollektivet bildades ganska nyligen och består av Paleface, Redrama. CapeName och vår alldelles egna Promoe har förstärk styrkan med att medverka i deras låtar. Gruppen beskriver sig själva som "unika" vilket dom har rätt i eftersom all deras musik har en mening. De skriver inte onödigt skit och skiter fullständigt i berömskap och att skapa hits.
Budskap är ibland viktigare än så. Så tveka inte på att checka in dom här snubbarna.





Kommentarer
Postat av: Monica

Marley saknar dig också :) och jag med, aldrig någon god mat utan dig här hemma.. tror dom ska ta fram julbrödet igen HAHAHA :(

2009-02-11 @ 21:44:17
URL: http://mooniica.blogg.se/
Postat av: Empa

Men Pato, har du rymt?



En utmaning:



http://eempaa.blogg.se/2009/february/jag-har-blivit-utmanad.html

2009-02-12 @ 18:18:12
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0